امکانات کلی
- ج ) خلاصه اهم مشخصات سیستم جامع بازرگانی ، خرید ، فروش و مدیریت موجودیهای راهبران سیستم
- امکان ایجاد انبارهای متعدد (۹۹۹ انبار) و ثبت و نگهداری کاملا مستقل اطلاعات هر یک از انبارها
- امکان ترکیب و تلفیق اطلاعات انبارهای متعدد و تهیه گزارشات ترکیبی انبارها
- امکان ثبت انواع اقلام اطلاعات هویتی ، تجاری و ارتباطی مشتریان و طرفهای تجاری
- امکان ثبت اطلاعات و مشخصات کامل کالا مشتمل بر کد گروه کالا _ کد دسته کالا _ کد فرعی _ نام یا عنوان کالا _ مارک _ کشور سازنده _ شرکت سازنده _ شماره فنی _ شماره بارکــد _ حداقل موجودی _ قفسه ی محل نگهداری کالا_ نقطه تجدید سفارش _ امکان ثبت تاریخ تولید و تاریخ مصرف کالا برحسب تاریخ شمسی و میلادی _ امکان تعیین مهلت هشدار بر حسب روز تا تاریخ انقصاء
- امکان محاسبه و گزارش سود و زیان برای کلیه کالاها ، برای هر گروه کالایی _ برای هر دسته کالا و به تفکیک هر کالای خاص – به تفکیک هر فاکتور- هر خریدار – هر فروشنده – هر تاریخ و غیره
- امکان ثبت و نگهداری اطلاعات کالای های امانی ما نزد دیگران و کالای های امانی دیگران نزد ما
- امکان ثبت و نگهداری اطلاعات سفارشات خرید کالایی و سفارشات ساخت کالایی و نگهداری اطلاعات کالای در راه
- امکان ثبت و نگهداری اطلاعات مصارف داخلی کالاها و نیز اطلاعات ضایعات کالا
- امکان ثبت و نگهداری اطلاعات کالاهای اهدایی (دریافتی یا اعطایی)
- امکان اعمال تعرفه های دلخواه تخفیف و ثبت و نگهداری اطلاعات انواع تخفیفات خرید و تخفیفات فروش
- امکان ثبت و نگهداری اطلاعات عملکرد ویزیتورها و نمایندگان فروش و محاسبه خودکار پورسانت فروش
- امکان ثبت و گزارشگیری از اطلاعات مالیات ارزش افزوده و عوارض و تهیه اظهارنامه ها و گزارشات مربوطه
- امکان تهیه گزارش کاردکس انفرادی و تجمعی (ریالی و مقداری) گردش خرید و فروش هر گروه کالایی و هر کالای خاص
- تهیه اتوماتیک صورت جامع گـردش کالاها شامل موجودی ، خرید ، برگشت خرید ، فروش ، برگشت فروش ، مصارف داخلی، اهدایی و ضایعات هر یک از کالاها
- امکان چاپ فاکتور های فروش با امکان انتخاب فرمت های مختلف فاکتور فروش
- امکان ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط به نحوه فروش و نحوه دریافت وجه آن اعم از دریافت نقدی ، اخذ چک و یا فروش نسیه
- امکان درج ، کنترل و هشدار روی حداقل موجودی و یا نقطه تجدید سفارش کالاها
- امکان درج تاریخ تولید و تاریخ مصرف کالاها بر حسب تاریخگذاری شمسی یا میلادی و هشدار تاریخ انقضائ کالاها
- پشتیبانی از بــــارکـــد و اسکنـــر
- امکان اعمال اضافات و کسورات ذیل هر فاکتور فروش از جمله هزینه بسته بندی – حمل – عوارض – مالیات
- قیمت گذاری موجودی و مصارف اقلام به تفکیک مرکز / سفارش کار / پروژه به روشهای :
© میانگین ساده حسابی
© میانگین موزون شناور
© اولین صادره از اولین وارده ( FIFO)
تغییرات نسخه ۲
- رفع مشکل انگلیسی شدن صفحه کلید.
- اضافه شدن امکان تعریف افراد خانواده.
- اضافه شدن امکان برچسب گذاری تراکنش ها.
- اضافه شدن امکان مشخص نمودن نوع طرف حساب (نقدی، بانکی و …).
- رفع مشکل تراکنش های هزینه و درآمد به هنگامی که دریافت کننده و پرداخت کننده انتخاب شده باشد.
- اضافه شدن فضای توضیحات تراکنش ها به ۳۰۰۰ کاراکتر.
- اضافه شدن امکان دسته بندی مخارج به عنوان خرج اضافه و یا خرج صحیح!
- اضافه شدن امکان تعریف دسته چک های حساب های بانکی
- امکان ثبت و مدیریت وام ها اقساط.
- امکان ثبت چک ها پرداختی مشخص نمودن وضعیت آن (پاس شده، باطل شده، برگشت شده)
- امکان یادآوری موعد چک های پرداختی و سررسید اقساط وام ها.
- امکان تغییر عنوان گزارشات.
- بهینه سازی نمودار ها و گزارشات.
- اضافه شدن گزارش از تراز کلیه طرف حساب ها.
- اضافه شدن امکان گزارش از تمامی هزینه ها و درآمد ها بدون انتخاب گروه.
- اضافه شدن امکان جستجوی طرف حساب ها در فرم اصلی نرم افزار.
- گزارش از خرج های اضافی یا خرج های صحیح.
- گزارش از دریافت و پرداخت های افراد خانواده به تفکیک.
- گزارش از دریافت و پرداخت های برچسب ها.
- فارسی شدن اعداد در گزارشات.