پشتیبانی عمومی

در  این بخش، مطالب و نکات کلی مربوطه به کار با نرم افزارهای راهبران سیستم، ارائه می گردد.

پشتیبانی عمومی

توصیه های عمومی:

  1. برای محافظت از رایانه و اطلاعات موجود در آن از خطر بدافزارها، از یک آنتی ویروس معتبر استفاده نمایید و آنرا بروز نگه دارید.

همچنین هنگام اتصال حافظه خارجی(ماننده فلش دیسک) به رایانه، قبل از بازنمودن، آنرا با آنتی ویروس اسکن نمایید.

  1. برای محافظت از رایانه و اطلاعات موجود در آن از خطرات ناشی از قطع و وصل برق شهری و تغییرات ولتاژ، رایانه خود را به یک منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) متصل نمایید.

همچنین از سلامت و شارژ داشتن دستگاه UPS اطمینان حاصل فرمایید.

  1. برای جلوگیری از دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات رایانه، بروی رایانه خود رمز بگذارید و به صورت دوره ای آنرا تغییر دهید تا از احتمال لو رفتن رمز در امان بمانید.
  1. برای در امان بودن از خطر از دست رفتن اطلاعات در اثر سوختن هارددیسک رایانه، در فواصل زمانی مناسب(حداقل ماهی یکبار)، از پوشه هریک از نرم افزارهای راهبران سیستم، یک بکاپ کامل تهیه و آنرا روی حافظه خارجی(مانند: لوح فشرده، هارد اکسترنال، فلش دیسک) ذخیره نمایید.
  1. در صورت مواجهه با هرگونه پیغام خطا یا اِشکال هنگام استفاده از هریک از نرم افزارهای راهبران سیستم، گزینة Cancel را انتخاب و پس از خروج از نرم افزار، از پوشة نرم افزار یک نسخه بکاپ تهیه نمایید.
  2. برای کارکرد صحیح هریک از نرم افزارهای راهبران سیستم، تاریخ میلادی ویندوز را با تاریخ روز منطبق نمایید.
  1. برای خروج از هریک از نرم افزارهای راهبران سیستم، از روش صحیح آن یعنی فشردن دکمة خروج موجود در منوی اصلی نرم افزار، اقدام نمایید.

بدیهی است در صورت استفاده از روشهای نامتعارف برای بستن نرم افزار(مانند فشردن ALT+F4 یا از طریق Task Manager و …)، احتمال آسیب دیدن فایلهای و اطلاعات نرم افزار وجود دارد.

کلیپ های آموزشی

نام کلیپ

نام کلیپ

نام کلیپ

سوالات متداول

جواب سوال اول

جواب سوال دوم

جواب سوال سوم

فایل های آموزشی

نام فایل

نام فایل

نام فایل

برای اضافه کردن متن خود را اینجا را کلیک کنید