متن توضیحات محصول

امکانات کلی

خلاصه اهم امکانات سیستم جامع خزانه داری راهبران سیستم :

  • امکان معرفی حسابهای مختلف بانکی ، صندوق و تنحواه
  • امکان تعریف انواع فرمتهای دسته چکهای بانکهای مختلف
  • امکان تحریر و چاپ خودکار اوراق چک اعم از متن چک و ته سوش
  • امکان تنظیم و چاپ خودکار فرمهای مختلف ازجمله درخواست پرداخت ، دستور پرداخت ، گواهی تحویل ، تاییدیه چک ، اعلام وصول چک و سایر فرمهای مشابه
  • امکان تعریف و تنظیم انواع فرمهای دریافت و پرداخت صندوق
  • امکان تعریف و تنظیم انواع فرمهای نماینده اسناد تنخواه و تفکیک خودکار مواد هزینه تنخواه
  • صدور خودکار اسناد حسابداری دریافت وجوه ، پرداخت وجوه ، واریزی . برداشتهای بانکی ، واگذاری چک ، برگشت چک ، ابطال چک و  انتقال وجوه بین حسابهای مختلف .
  • ارائه اطلاعات و گزارشات مختلف گردش عملیات و مانده هریک از حسابها و اشخاص
  •  اعلام هشدار نسبت به سررسید اسناد دریافتنی و یا پرداختنی در فواصل دلخواه
  • اعلام تراکنش های بانک ، صندوق و تنخواه بصورت پیامک به اشخاص مربوطه
  • ارائه انواع گزارشات و خروجی های سیستم به فرمتهای  اعم از تحت اکسل – ورد – تکست و غیره
  • امکان مرور ، ردیابی و جستجوی هوشمند اطلاعات برحسب اقلام اطلاعاتی دلخواه ازجمله مبلغ – تاریخ – شماره – ذینفع – متعهد – شرح – تاریخ صدور – تاریخ سررسید و غیره
  • تنظیم گزارش کاردکس حسابهای وجوه نقد و خزانه.
  • گزارش چک های صادره – وارده – وصولی – برگشتی – ابطالی و غیره عهده حساب بانکی ، اسناد دریافتنی ( چک اشخاص ) نزد صندوق ، اسناد دریافتنی (چک اشخاص
  • امکان ثبت سقف اعتبار – مهلت تسویه و سوابق اعتباری اشخاص و مشتریان
  • امکان تعریف سقف مبلغ صندوق ، تنخواه و سایرحسابهای مرتبط
  • امکان تنظیم و کنترل بودجه نقدی پرداختها و دریافتهای نقدی
تغییرات نسخه ۲
  • رفع مشکل انگلیسی شدن صفحه کلید.
  • اضافه شدن امکان تعریف افراد خانواده.
  • اضافه شدن امکان برچسب گذاری تراکنش ها.
  • اضافه شدن امکان مشخص نمودن نوع طرف حساب (نقدی، بانکی و …).
  • رفع مشکل تراکنش های هزینه و درآمد به هنگامی که دریافت کننده و پرداخت کننده انتخاب شده باشد.
  • اضافه شدن فضای توضیحات تراکنش ها به ۳۰۰۰ کاراکتر.
  • اضافه شدن امکان دسته بندی مخارج به عنوان خرج اضافه و یا خرج صحیح!
  • اضافه شدن امکان تعریف دسته چک های حساب های بانکی
  • امکان ثبت و مدیریت وام ها اقساط.
  • امکان ثبت چک ها پرداختی مشخص نمودن وضعیت آن (پاس شده، باطل شده، برگشت شده)
  • امکان یادآوری موعد چک های پرداختی و سررسید اقساط وام ها.
  • امکان تغییر عنوان گزارشات.
  • بهینه سازی نمودار ها و گزارشات.
  • اضافه شدن گزارش از تراز کلیه طرف حساب ها.
  • اضافه شدن امکان گزارش از تمامی هزینه ها و درآمد ها بدون انتخاب گروه.
  • اضافه شدن امکان جستجوی طرف حساب ها در فرم اصلی نرم افزار.
  • گزارش از خرج های اضافی یا خرج های صحیح.
  • گزارش از دریافت و پرداخت های افراد خانواده به تفکیک.
  • گزارش از دریافت و پرداخت های برچسب ها.
  • فارسی شدن اعداد در گزارشات.